Προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Άρτας σε τουριστικούς πράκτορες 6 χωρών σε Β2Β συναντήσεις στην έκθεση Philoxenia 2018
Στην 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2018, που ολοκληρώθηκε στην Θεσσαλονίκη συμμετείχε ο Δήμος Αρταίων, στο περίπτερο της Περιφέρειας Ηπείρου. Ο Δήμος Αρταίων είχε προγραμματίσει συγκεκριμένες Β2Β συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες από την Γαλλία, Ρωσία, Ιταλία, Τουρκία, Ουκρανία και Ισραήλ, στους οποίους παρουσιάστηκε το τουριστικό προϊόν της Άρτας και το ενδιαφέρον που έδειξαν για την περιοχή ήταν έντονο.
Στην Έκθεση παρέστη ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης, καθώς και ο Αντιδήμαρχος Χριστόφορος Σιαφάκας, ο εντεταλμένος Σύμβουλος για θέματα τουρισμού Κώστας Χαρακλιάς και ο Πρόεδρος του Νομικού Προσώπου του Δήμου Γιώργος Πανέτας, καθώς και ο υπάλληλος της Διεύθυνσης Τουρισμού και Ανάπτυξης Νίκος Αποστολόπουλος, ενώ χόρεψαν μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου «Κωστηλάτα» τους οποίους και ευχαριστούμε. Τέλος, να σημειωθεί ότι στις αρχές Δεκεμβρίου ο Δήμος θα συμμετέχει στην διεθνή έκθεση τουρισμού Athens International Tourism Expo στην Αθήνα.
Σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης αναφέρει: «Έγιναν πολύ σημαντικές και στοχευμένες επαφές με τουριστικούς πράκτορες. Τέτοιες εκθέσεις μας δίνουν τη δυνατότητα να έρθουμε σε επαφή με ανθρώπους της αγοράς και να προβάλλουμε την περιοχή μας. Επενδύουμε στον τουρισμό και όπως έχω τονίσει και πάλι χρειάζεται συστράτευση όλων των φορέων και του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Είμαι αισιόδοξος ότι με μεθοδική δουλειά και συνεργασία θα κερδίσουμε το στοίχημα της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής μας. Έχουμε καλές επιχειρήσεις και φορείς και είμαι σίγουρος, ότι ο τουρισμός μαζί με τον πρωτογενή τομέα αποτελούν ατμομηχανές της τοπικής μας οικονομίας. Μέχρι σήμερα, ως Δήμος έχουμε εκπονήσει συγκεκριμένες και στοχευμένες ενέργειες στο τουριστικό κομμάτι, όπως το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής και ο φετινός διαγωνισμός για την ανάθεση υπηρεσιών τουριστικής προβολής που αγγίζει σχεδόν τα 100.000 ευρώ, ενώ έχουμε συμμετάσχει σε εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό (MITT-Μόσχα, ITB-Βερολίνο, Philoxenia-Θεσσαλονίκη, ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΕΥΣΗ-Αθήνα κ.α.), σε εκδηλώσεις τουριστικού ενδιαφέροντος με βάση θεματικά κριτήρια όπως ο θρησκευτικός και γαστρονομικός τουρισμός και έχουμε δημιουργήσει θεματικά video και φυλλάδια για το Δήμο. Το επόμενο διάστημα σχεδιάζουμε την δημιουργία σύγχρονης ιστοσελίδας για το τουριστικό προϊόν της Άρτας, τη διοργάνωση και υποστήριξη ταξιδιών εξοικείωσης για δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες, τη διαφήμιση σε καίρια σημεία ανά την Ελλάδα (Μετρό Αθήνας, Αεροδρόμια κ.α.), την αδελφοποίηση με πόλεις για την ανάδειξη του θρησκευτικού τουρισμού και τη δημιουργία διαδρομής για τα βήματα του Μαξίμου Γραικού».