Ανακοινώσεις

Διαβάστε και ενημερωθείτε με τα πιο πρόσφατα νέα, αποφάσεις και δελτία τύπου του Δήμου Αρταίων.

Ορισμός Αντιδημάρχων και Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων

13 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                      

ΝΟΜΟΣ ΑΡΤΑΣ

ΔΗΜΟΣ  ΑΡΤΑΙΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Πληροφορίες: Σ. Τόλη

Τηλέφωνο: 2681362282

e-mail: stoli@arta.gr

 

Άρτα 11-09-2019

Αρ. πρωτ. 19694

 

ΘΕΜΑ:

«Ορισμός Αντιδημάρχων και Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων».

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ  ΑΡΤΑΙΩΝ 

Αφού έλαβε υπόψη:

  1. Τα άρθρα 2, 59 και 92 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.
  2. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
  3.  Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 αποφ. 2891/15.3.2013 (Β’ 698) για τον Δήμο Αρταίων, σύμφωνα με τα οποία ο Δήμος Αρταίων έχει πληθυσμό άνω των 40.000 κατοίκων.
  4. Την εγκύκλιο Υπουργείου Εσωτερικών εγκ. 82/59633/20.08.2019 Ορισμός Αντιδημάρχων.
  5. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου ( 3464/Τ. Β΄/04-10-2017 ΦΕΚ.)
  6. Την αριθμ.26/2019 Απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Άρτας, με την οποία ανακηρύχτηκαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Αρταίων.
  7. Το από 28-8-2019 Πρακτικό Ορκωμοσίας των νέων Δημοτικών Συμβούλων του Δήμου Αρταίων.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι

Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αρταίων,  με θητεία από 12/09/2019 έως 11/10/2020, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές του, όπως παρακάτω:

Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο, Οικονομικών – Διοικητικών  Υπηρεσιών και Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας, τον κ. Σιαφάκα Χριστόφορο του Δημητρίου, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 17 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και συγκεκριμένα των Τμημάτων:
  • Προϋπολογισμού & Λογιστηρίου
  • Εσόδων & Περιουσίας
  • Ταμείου
  • Προμηθειών και Αποθηκών
  1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Μισθοδοσίας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, σχετικά με τις αρμοδιότητες σε θέματα Μισθοδοσίας, όπως αυτές περιγράφονται στην παράγραφο Γ του άρθρου 16 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων.
  2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης- Ληξιαρχείου της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, όπως αυτές περιγράφονται στην παρ. Α του άρθρου 16, του Ο.Ε.Υ . του Δήμου Αρταίων.
  3. Την υπογραφή των δηλώσεων Πολιτογράφησης αλλοδαπών.
  4. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων».
  5. Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους.
  6. Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής καθώς επίσης και όλων των βεβαιώσεων αποδοχών του προσωπικού του Δήμου.
  7. Την υπογραφή των επιβαλλόμενων προστίμων.

Β. Ορίζει  Αντιδήμαρχο,  Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, Τουρισμού και Εξυπηρέτησης του Δημότη τον κ. Χαρακλιά Κωνσταντίνο του Λεωνίδα, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, σχετικά με τις αρμοδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στην παράγραφο Γ «αρμοδιότητες σε θέματα Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης» του άρθρου 15 του Ο.Ε.Υ., του Δήμου Αρταίων.
  2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης που αφορούν σε θέματα Τουρισμού, με τις αρμοδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στην παράγραφο Β (περ. 3 έως και 7) του άρθρου 12 του Ο.Ε.Υ., του Δήμου Αρταίων.
  3. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.), όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 19 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και συγκεκριμένα των Τμημάτων:
  • Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών
  • Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης

Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων».

  1. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Αρταίων, όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων», παρ.2.2

Γ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας και Καθημερινότητας τον κ. Κωλέτσο Παντελή του Ευσταθίου, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Διεύθυνσης Ανάπτυξης, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 12 (πλην της παρ. Β) του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και συγκεκριμένα των Τμημάτων:
  • Αγροτικής Ανάπτυξης
  • Αδειοδοτήσεων & Ρυθμίσεων Εμπορικών Δραστηριοτήτων
  1. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων».
  2. 3. Να υπογράφει άδειας ίδρυσης κατ/των όπου απαιτείται σχετική έκδοση
  3. Να υπογράφει αποφάσεις σφράγισης κατ/των, ανάκλησης και αφαίρεσης αδειών κατ/των
  4. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στις Δημοτικές Ενότητες ΦΙΛΟΘΕΗΣ και ΑΜΒΡΑΚΙΚΟΥ όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 22 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων», παρ. 2.2.

Δ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Έργων, Ενέργειας, Αστικής Κινητικότητας, Πολιτικής Προστασίας και Χωροταξίας τον κ. Πανέτα Γεώργιο του Βασιλείου,  στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Διεύθυνσης

Τεχνικών Υπηρεσιών, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 18 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και συγκεκριμένα των Τμημάτων:

  • Συγκοινωνιακών-Κτιριακών Έργων και Μελετών
  • Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων, Ηλεκτροφωτισμού και Εξοικονόμησης Ενέργειας
  • Συγκοινωνιών-Κυκλοφορίας και Τοπογραφήσεων
  • Πολιτικής Προστασίας
  1. Το συντονισμό της Δημοτικής Ομάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών
  2. Την αντιμετώπιση και υλοποίηση των αιτημάτων, που αφορούν στην βελτίωσης της καθημερινότητας των δημοτών και που άπτονται σε θέματα της δικής του αρμοδιότητας
  3. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Διεύθυνσης

Πολεοδομίας και Χωροταξίας όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και συγκεκριμένα των Τμημάτων:

  • Έκδοσης Αδειών Δόμησης
  • Πολεοδομικών Εφαρμογών και Ελέγχου Κατασκευών
  1. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που

σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων»

6 . Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα ΒΛΑΧΕΡΝΩΝ, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 21 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων», παρ. 2.2..

Ε. Ορίζει Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Πρασίνου, Ανακύκλωσης, Κομποστοποίησης  & Προστασίας Περιβάλλοντος, τον κ. Μπουκουβάλα Γεώργιο του Βασιλείου, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Διεύθυνσης Καθαριότητας-Ανακύκλωσης και Πρασίνου, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και συγκεκριμένα των Τμημάτων:
  • Αποκομιδής, Διαχείρισης Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών
  • Πρασίνου
  • Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων
  1. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων».
  2. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα ΞΗΡΟΒΟΥΝΙΟΥ, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 23 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων», παρ. 2.2..

ΣΤ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Μέριμνας και Εθελοντισμού,  Πολιτισμού και Αθλητισμού και Νέας Γενιάς, τον κ. Λιόντο Νικόλαο  του Χρήστου, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Κοινωνικής Μέριμνας και Εθελοντισμού, με τις αρμοδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στην παράγραφο Α του άρθρου 15 του Ο.Ε.Υ., του Δήμου Αρταίων.
  2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς που αφορούν σε θέματα Αθλητισμού, με τις αρμοδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στην παράγραφο Γ «αρμοδιότητες σε θέματα Αθλητισμού και Νέας Γενιάς», του άρθρου 15 του Ο.Ε.Υ., του Δήμου Αρταίων.
  3. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης που αφορούν σε θέματα Πολιτισμού, με τις αρμοδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στην παράγραφο Β (περ. 1 έως και 2) του άρθρου 12 του Ο.Ε.Υ., του Δήμου Αρταίων.
  4. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στο Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων».
  5. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες του Κεφ.2 «Γενικές Αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων», παρ. 2.2. εδάφ. α,β,γ,ε,στ,ζ,η,ι, των Τοπικών Κοινοτήτων Κεραματών, Κωστακιών και Λιμίνης καθώς και των συνοικισμών: Εργατικές κατοικίες- Ελεούσας, Αγ. Αναργύρων και Γλυκορίζου, της Δημοτικής Ενότητας ΑΡΤΑΙΩΝ.

 

  1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ

2.1 Αρμοδιότητες καθ’ ύλην Αντιδημάρχων

  1. Μεταβιβάζουμε στους Αντιδημάρχους την άσκηση αρμοδιοτήτων καθ’ ύλην και κατά τόπο, όπως παραπάνω εκτός της υπογραφής των προκηρύξεων, των συμβάσεων έργων, εργασιών, υπηρεσιών και προμηθειών, των κατά περίπτωση σημαντικών εγγράφων, των απαντητικών εγγράφων που απαιτούν κοινοβουλευτικό έλεγχο, την έγγραφη παροχή πληροφοριών για αιρετούς του Δήμου, την αλληλογραφία με τα Υπουργεία, τον Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου και τον Περιφερειάρχη Ηπείρου, των αποφάσεων μετακινήσεων εκτός έδρας των αιρετών.
  2. Να εκτελεί τις Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής, που αναφέρονται στα αντικείμενα και στις αρμοδιότητές του.
  3. Να ελέγχει και να υπογράφει τα υπηρεσιακά έγγραφα των Υπηρεσιών αρμοδιότητάς τους που απευθύνονται σε άλλες Υπηρεσίες του Δήμου, καθώς και την αποστολή εγγράφων που απευθύνονται σε Πολίτες, Φορείς, Ιδρύματα κτλ και Υπηρεσίες εκτός Δήμου, κατόπιν συνεννόησης με τον Δήμαρχο.
  4. Να εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης του προσωπικού των Υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.
  5. Να προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, στην Οικονομική Επιτροπή και στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση και έγγραφη έγκριση του Δημάρχου.
  6. Να μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ του τομέα αρμοδιότητάς του.
  7. Να υπογράφει τις βεβαιώσεις του προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος και οι οποίες αφορούν τις πρόσθετες αμοιβές τους (υπερωρίες κ.α.).
  8. Να εκπροσωπεί τον Δήμο στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς του, κατόπιν συνεννόησης με τον Δήμαρχο.
  9. Να συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των Δημοτικών και των Τοπικών Συμβουλίων, καθώς και με τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων, της Αναπτυξιακής και Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου για τα θέματα αρμοδιότητάς του.
  10. Τη θεώρηση του γνήσιου των υπογραφών: στα Πρωτόκολλα Παραλαβής¸ στα Πρακτικά Επιτροπής Παραλαβής, στις Βεβαιώσεις Καλής Εκτέλεσης Εργασιών, Έργων και Επισκευής Οχημάτων, στα Δελτία Επισκευής Οχημάτων, στις Εντολές Επιθεώρησης και Επισκευής Οχημάτων, στα Δελτία Τεχνικής Επιθεώρησης Οχημάτων και στις αποφάσεις Ανάθεσης Επισκευής και Συντήρησης Οχημάτων, ανάλογα με τις περιπτώσεις που θα προκύπτουν στον τομέα τους.

2.2. Αρμοδιότητες κατά τόπο Αντιδημάρχων

α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.

β) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα.

δ) Εξουσιοδοτείται να υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.

ε) Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Φροντίζει για την εξυπηρέτηση και την ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της Δημοτικής Ενότητας.

ζ) Έχει την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων του Δήμου εντός της Δημοτικής Ενότητας.

η) Σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο μεριμνά για την συντήρηση των συστημάτων άρδευσης και αντλιοστασίων, την συντήρηση του πρασίνου, των αγροτικών δρόμων και των κοιμητηρίων, για την καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων και την αποκομιδή των απορριμμάτων εντός της Δημοτικής Ενότητας καθώς επίσης και την ικανοποίηση των αιτημάτων των δημοτών.

θ) Την υπογραφή των αδειών πολιτικών γάμων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.

ι) Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να του μεταβιβάζει με Απόφαση του ο Δήμαρχος, που αφορά την Δημοτική Ενότητα.

  1. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ

Τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Εξυπηρέτησης του Δημότη (άρθρο 8), του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων (άρθρο 9), του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας (άρθρο 10), της Διεύθυνσης Προγραμματισμού,  Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών  (άρθρο 11), του Ιδιαιτέρου Γραφείου Δημάρχου (άρθρο 4), του Αυτοτελούς Γραφείου Επικοινωνίας-Δημοσίων Σχέσεων και Διαφάνειας (άρθρο 5),  του Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητικής Βοήθειας (άρθρο 7), της Νομικής Υπηρεσίας (άρθρο 6) και του Τμήματος Διοίκησης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών (άρθρο 16, παρ. Β΄)του Ο.Ε.Υ. του Δήμου, τις ασκεί ο ίδιος ο Δήμαρχος.

  1. Τις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ασκεί ο ίδιος ο Δήμαρχος.
  2. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σιαφάκας Χριστόφορος και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Πανέτα Γεώργιο
  3. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.

Η παρούσα ισχύει μέχρι αντικαταστάσεως της ή τροποποιήσεώς της ή ακύρωσής της με άλλη νεότερη.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί στην τοπική εφημερίδα «ΗΧΩ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα (www.arta.gr) και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου Αρταίων.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΤΑΙΩΝ

 

ΧΡΗΣΤΟΣ Κ. ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ