Ορισμός Αντιδημάρχων και Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων
EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΡΤΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τμήμα Διοίκησης και Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού
Περιφερειακή Οδός & Αυξεντίου, 47100 Άρτα
Πληρ: Ε. Σαπρίκης
Τηλ: 26813-62213
email : saprikis@arta.gr
ΘΕΜΑ: «Ορισμός Αντιδημάρχων και Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων».
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΤΑΙΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του Ν. 3463/2006 «Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ Α114/8.6.2006), όπως
ισχύουν.
2. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του
άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α’ 134),
από το άρθρο 47 του ν.4647/19 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/23 και το άρθρο 118 του ν. 5079/23.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του
ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
5. Το άρθρο 30 του ν. 5056/23 (ΦΕΚ 163/06.10.2023 τεύχος Α’): Αναμόρφωση του συστήματος
διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, κατάργηση νομικών προσώπων
δημοσίου δικαίου δήμων, παρακολούθηση επιδόσεων τοπικής αυτοδιοίκησης οικονομική και διοικητική
διαχείριση οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, ευζωία των ζώων συντροφιάς, κατασκευή και αναβάθμιση
λειτουργούντων χερσαίων συνοριακών σταθμών και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
6. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και
Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι»
8. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή
2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Αρταίων, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους
41.600 κατοίκους.
9. Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου Αρταίων (ΦΕΚ 3840/14.06.2023/Β΄, όπως
τροποποιήθηκε-συμπληρώθηκε με το ΦΕΚ 4169/28.06.2023/Β΄) και τροποποιήθηκε εκ νέου με το ΦΕΚ
5311/20.09.2024/τ.Β’.
10. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αρταίων έχει πέντε (5) Δημοτικές Ενότητες.
11. Το αριθμ. 61/2-1-2024 έγγραφο της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών σύμφωνα με το οποίο ο μέσος όρος
των προϋπολογισμών της Επιχείρησης «ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Α» για την τελευταία πενταετία (2019-2023) είναι άνω
των 600,000 ευρώ.
12. Τον δυνατό αριθμό ορισμού έμμισθων και άμισθων αντιδημάρχων του Δήμου Αρταίων.
13. Την αριθμ. 129/04-01-2024 Απόφαση Δημάρχου Αρταίων (ΑΔΑ: ΨΨΓΩΩΨΑ-4Ο5) με την οποία
ορίστηκαν επτά (7) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι μέχρι 03/01/2025.
14. Την αριθμ. 1978/24.01.2024 Απόφαση Δημάρχου Αρταίων (ΑΔΑ: 9ΙΖΡΩΨΑ-ΥΔΞ) με την οποία ορίστηκε
μία (1) έμμισθη αντιδήμαρχος μέχρι 23/01/2025.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Ι. Καταργεί την αρίθμ. 129/04-01-2024 (ΑΔΑ: ΨΨΓΩΩΨΑ-4Ο5) και ανακαλεί την αριθμ.
1978/24.01.2024 αποφάσεις Δημάρχου Αρταίων (ΑΔΑ: 9ΙΖΡΩΨΑ-ΥΔΞ) περί Ορισμού Αντιδημάρχων
και Μεταβίβασης Αρμοδιοτήτων.
II. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αρταίων, με θητεία
από 4/1/2025 μέχρι 5/1/2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει
αρμοδιότητες ως εξής:
Α. Την κ. Σφαλτού Χαρίκλεια του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο Οικονομικών θεμάτων, Νομικών Υπηρεσιών και Εσωτερικού Ελέγχου, στην οποία ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και της μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 17 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και συγκεκριμένα των Τμημάτων:
• Προϋπολογισμού & Λογιστηρίου
• Εσόδων & Περιουσίας
• Ταμείου
• Προμηθειών και Αποθηκών
2. Την υπογραφή των αποφάσεων ανάληψης υποχρεώσεων ως διατάκτη.
3. Την υπογραφή των επιβαλλόμενων προστίμων.
4. Την υποβολή αιτημάτων προς το Γενικό Επίτροπο της Επικράτειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που αφορούν σε αιτήματα καταλογισμού.
5. Την έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
6 Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Νομικής Υπηρεσίας (άρθρο 5 του Ο.Ε.Υ)
7. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου, με τις αρμοδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 9 του Ο.Ε.Υ του Δήμου Αρταίων.
8. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ. IIΙ.1.
Β. Τον κ. Γιώτη Χρήστο του Αθανασίου, Αντιδήμαρχο Αθλητισμού, Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης και Προσχολικής Αγωγής στον οποίο ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Δ/νσης Προσχολικής Αγωγής (άρθρο 15Α του Ο.Ε.Υ).
2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Παιδείας, Δια βίου Μάθησης Αθλητισμού και Νέας Γενιάς της Δ/νσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας και Αθλητισμού (άρθρο 15 του Ο.Ε.Υ).
3. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ.IΙI.1.
Επίσης, κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Αρταίων, όπως αυτές περιγράφονται
στην παρ. IΙI.2.
Γ. Την κα Λυγούρα Μαρία του Ηλία, Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας στην οποία ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και της μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 16 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων και συγκεκριμένα των Τμημάτων:
• Δημοτικής Κατάστασης – Ληξιαρχείου
• Διοίκησης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
• Μισθοδοσίας
2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των θεμάτων Τουρισμού του Τμήματος Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης της Δ/νσης Ανάπτυξης, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρταίων.
3. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων, με τις αρμοδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ του Δήμου Αρταίων.
4. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ.
ΙII. 1.
Επίσης με την παρούσα εξουσιοδοτεί την ανωτέρω να υπογράφει με εντολή Δημάρχου βεβαιώσεις
μόνιμης κατοικίας.
Δ. Την κα Τσώλα Αγγελική του Λάμπρου, Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας και Πολιτικής Προστασίας, στην οποία ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και της μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Εξυπηρέτησης του Δημότη (άρθρο 6 του Ο.Ε.Υ. ).
2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας και Άμυνας (άρθρο 10 του Ο.Ε.Υ. ).
3. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ. ΙII. 1.
Επίσης, κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Φιλοθέης, όπως αυτές
περιγράφονται στην παρ. ΙII.2.
Ε. Τον κ. Μιχαήλ Κοτσαρίνη του Παναγιώτη, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας, στον οποίο ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών (άρθρο 18 του Ο.Ε.Υ).
2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Δ/νσης Πολεοδομίας και Χωροταξίας (άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ).
3. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ. ΙII. 1.
Επίσης, κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Αμβρακικού, όπως αυτές
περιγράφονται στην παρ. ΙII.2.
ΣΤ. Τον κ. Καρατζά Λάμπρο του Αποστόλου, Αντιδήμαρχο Κυκλικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Απορριμμάτων και Δημοτικής Αστυνομίας στον οποίο ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Αποκομιδής, Διαχείρισης Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων υλικών και του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων της Δ/νσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου (άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ).
2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας (άρθρο 8 του Ο.Ε.Υ).
3. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ. ΙII. 1.
Επίσης, κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Βλαχερνών, όπως αυτές περιγράφονται
στην παρ. ΙII.2.
Ζ. Τον κ. Τζιομάκη Δημήτριο του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης και Πρασίνου στον οποίο ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης και Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς της Δ/νσης Ανάπτυξης (άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ).
2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Πρασίνου της Δ/νσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου (άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ).
3. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ. ΙII. 1.
Η. Τον κ. Κέφη Νικόλαο του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Πολιτισμού στον οποίο ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των θεμάτων Πολιτισμού του Τμήματος Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης της Δ/νσης Ανάπτυξης (άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ).
2. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ. ΙII. 1.
Επίσης, κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Ξηροβουνίου, όπως αυτές
περιγράφονται στην παρ. ΙII.2.
Θ. Τον κ. Χαρακλιά Κωνσταντίνο του Λεωνίδα, Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Μέριμνας, Εθελοντισμού και Κοινωνικών Δομών στον οποίο ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Κοινωνικής Μέριμνας και Εθελοντισμού της Δ/νσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας Και Αθλητισμού (άρθρο 15 του Ο.Ε.Υ).
2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος ΚΑΠΗ της Δ/νσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας Και Αθλητισμού (άρθρο 15 του Ο.Ε.Υ).
3. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με
τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παράγραφο στην παρ. ΙII. 1.
Ι. Τον κ. Ευαγγέλου Δημήτριο του Χρήστου, Αντιδήμαρχο Κ.Ε.Π και Προγραμματισμού στον οποίο ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Δ/νσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (άρθρο 19 του Ο.Ε.Υ).
2. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της Δ/νσης Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών (άρθρο 11 του Ο.Ε.Υ).
3. Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας (άρθρο 8 του Ο.Ε.Υ).
4. Την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες και όπως αναφέρονται παρακάτω στην παρ. ΙII. 1.
ΙΙΙ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
1 Αρμοδιότητες καθ’ ύλην Αντιδημάρχων
α. Να εκτελούν τις Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που
αναφέρονται στα αντικείμενα και στις αρμοδιότητές τους.
β. Να ελέγχουν και να υπογράφουν τα υπηρεσιακά έγγραφα των Υπηρεσιών αρμοδιότητάς
τους που απευθύνονται σε άλλες Υπηρεσίες του Δήμου, καθώς και την αποστολή εγγράφων που
απευθύνονται σε Πολίτες, Φορείς, Ιδρύματα κτλ και Υπηρεσίες εκτός Δήμου, κατόπιν συνεννόησης
με τον Δήμαρχο.
γ. Να εισηγούνται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης του προσωπικού των
Υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.
δ. Να προτείνουν την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς τους στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη
Δημοτική Επιτροπή, κατόπιν συνεννόησης με τον Δήμαρχο.
ε. Να υπογράφουν τις αποφάσεις συγκρότησης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του
προσωπικού που εποπτεύουν και τις σχετικές βεβαιώσεις οι οποίες αφορούν την μηνιαία παροχή
της υπηρεσίας τους καθώς και τις πρόσθετες αμοιβές τους (υπερωρίες κ.α.).
στ. Να εκπροσωπούν τον Δήμο στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς τους, κατόπιν
συνεννόησης με τον Δήμαρχο.
hζ. Κάθε Αντιδήμαρχος να συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των
Δημοτικών Κοινοτήτων, καθώς και με τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου για τα
θέματα αρμοδιότητάς του.
η. Να εποπτεύουν και να έχουν την ευθύνη για την τήρηση των κανόνων υγιεινής και
ασφάλειας των υπαλλήλων που υπάγονται στις αρμοδιότητές τους.
2. Αρμοδιότητες κατά τόπο Αντιδημάρχων
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες
στη Δημοτική Ενότητα.
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική
ενότητα.
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη
Δημοτική Ενότητα.
δ) Εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν, βεβαιώσεις και λοιπά διοικητικά έγγραφα, που
εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους
προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων.
στ) Φροντίζουν για την εξυπηρέτηση και την ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της
Δημοτικής Ενότητας.
ζ) Έχουν την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών
στοιχείων του Δήμου εντός της Δημοτικής Ενότητας.
η) Σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο μεριμνούν για την συντήρηση των
συστημάτων άρδευσης και αντλιοστασίων, την συντήρηση του πρασίνου, των αγροτικών δρόμων
και των κοιμητηρίων, για την καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων και την αποκομιδή των
απορριμμάτων εντός της Δημοτικής Ενότητας καθώς επίσης και την ικανοποίηση των αιτημάτων
των δημοτών.
θ) Την υπογραφή των αδειών πολιτικών γάμων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες
που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.
ι) Ασκούν κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να τους μεταβιβάζει με Απόφαση του ο
Δήμαρχος, που αφορά την Δημοτική Ενότητα.
Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του
προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
IV. Η ανάκληση ορισμού των αντιδημάρχων είναι δυνατή οποτεδήποτε.
V. Τις αρμοδιότητες των αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται τις ασκεί ο ίδιος ο
Δήμαρχος.
VI. Οποιαδήποτε αρμοδιότητα δεν έχει μεταβιβαστεί με την παρούσα σε Αντιδήμαρχο ανήκει στον
Δήμαρχο.
VII. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος
κ. Τσώλα Αγγελική του Λάμπρου που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή
κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κ. Λυγούρα Μαρία του
Ηλία.
VIII. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής
απολαβής.
Η παρούσα να δημοσιευτεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.